op 1 september jl vond een buitengewone ledenvergadering van de afdeling NTTB-West plaats.  De normale ALV op 19 mei jl werd in crisissfeer afgesloten. Gisterenavond verliep het beter.

1. Weer een (bijna) voltallig bestuur. Henk ten Dam is afgetreden als voorzitter en Joop Koudijs werd als voorzitter a.i. benoemd.

2. Wilco Huiden werd als penningmeester en Remco Vastenburg als secretaris benoemd.

3. Het financiële jaarverslag werd uitvoerig besproken en op advies van de kascie goedgekeurd.

4. De definitieve begrotingen 2011 en voorlopige 2012 werden goedgekeurd. Impliciet werd de afdelingscontributie goedgekeurd. Er was veel discussie over de begrotingstekorten, het Haagse stimuleringsproject en het project individuele talenten begeleiding. De zaal vond de schriftelijke toelichting te summier. Maakt beoordeling moelijk. Verbetering gewenst.

5. Verplichte aanwezigheid verenigingen aan ALV (of machtiging) werd goedgekeurd. Sanctie 35€ boete.

Na 2 avonden en 5 uur vergaderen kon het hectische boekjaar 2010 worden afgesloten en kan vol goede moed aan de realisatie van de doelstellingen 2011-2012 worden gewerkt.