Op zaterdag 3 september 2011 presenteerde onze vereniging zich in winkelcentrum Leidsenhage. Oorspronkelijk zouden we er met twee etafels staan, waarvan één met de robot. Al zeer snel bleek dat de belangstelling groot was en spoedig stonden er vier tafels, die de hele middag druk bespeeld werden door belangstellenden.

Een heel corps van vrijwilligers onder leiding van de seniorencommissie (m.n. Nicole en Simon maar ook vele anderen) had alles op poten gezet.  Het weer was werkelijk ongelooflijk: een warme zonnige dag met vrijwel geen wind. En dat in Nederland...   Een positieve verrassing was, dat niet alleen jeugd een balletje kwam slaan (vooral de robot is altijd populair), maar ook volwassenen lieten zich van hun sportieve kant zien.

Een prima zaak, want we willen graag leden werven van alle leeftijden!

Aan het eind van de middag lieten Werff en Patrick nog het en ander zien, zoals smashrallies, spinnen e.d.

We denken met deze presentatie de naamsbekendheid te vergroten zodat meer mensen kunnen ervaren hoe leuk tafeltennis is en vooral ook hoeveel er in deze sport zit. In onze omgeving is er geen beter club om te beginnen door de prima trainingsmogelijkheden en (dit vooral bij de jeugd) de goede begeleiding van spelers die voor prestaties gaan. Daarnaast is er ook alle ruimte voor spelers die voor hun plezier een balletje slaan.

Sommigen beginnen al op 6-jarige leeftijd en zelfs op je tachtigste kun je nog gewoon spelen!

HIER vind je enige foto's om zelf een indruk tij krijgen van het evenement.

Alle vrijwilligers (jeugd en volwassenen) enorm bedankt voor jullie prima werk. Het zag er echt perfect uit!

Remco