Het bestuur van ttv-VVV nodigt  alle leden en ouders van juniorleden uit tot het bijwonen van de ALV (Algemene Ledenvergadering) op woensdag  21 september 2011 om 20.00 uur in de Batstee.

Teneinde een vlot verloop van de vergadering mogelijk te maken, verzoeken wij u vriendelijk eventuele vragen vooraf schriftelijk in te dienen.

1.      Opening
2.      Ingekomen stukken en mededelingen
3.      Notulen en status actiepunten van de ALV van 27 augustus 2010
4.      Jaarverslag 2010 – 2011
5.      Jaarrekening 2010 – 2011
6.      Bestuursverkiezing en benoemen kascommissie
PAUZE (met gratis drankje)
7.      Info halfuurtje
8.      Begroting 2011 – 2012
9.      Rondvraag
10. Sluiting

De notulen, het jaarverslag, de jaarrekening en de begroting zijn in de kantine verkrijgbaar.

Ad punt 6.
Bernard de Bruijckère en Ramy Mohamed zijn aftredend en niet herkiesbaar. Het bestuur stelt voor Ymke Thomas tesamen met Shahab Davoudi te benoemen in de functie van Bestuurslid Junioren.
Het bestuur stelt eveneens voor Remco Bruijne te benoemen als bestuurslid Commerciële Zaken en Bart Brink als Vrijwilligerscoördinator.
Kandidaten voor de functie van Secretaris worden verzocht dit schriftelijk te melden bij de voorzitter (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.).

Hopelijk willen velen van jullie zich vrijmaken, om op deze WOENSDAGAVOND de gemeenschappelijke belangen van onze vereniging te behartigen !

Namens het bestuur,
Martin Janssen, voorzitter