Afgelopen week hebben de voorzitters van de tafeltennisverenigingen VVV uit Leidschendam en Taverzo uit Zoetermeer een officiële start gemaakt met een nauwe samenwerking tussen de twee clubs.

Reeds een halfjaar geleden is begonnen met een gezamenlijke selectie­training, zodat de betere spelers van beide verenigingen meer trainingsmogelijkheden krijgen.  Aangezien bleek dat deze samenwerking voor beide verenigingen meerwaarde biedt, is voor komend seizoen ook een gezamenlijk jeugdteam opgesteld, dat in de hoogste landelijke landelijke A jeugdcompetitie zal aantreden. In dat team brengen Taverzo en VVV in: Michiel van Amersfoort en Remco Burgman, respectievelijk Edwin Westdorp en Patrick Bruijne.

VVV en Taverzo denken met deze samenwerking een sterker aanbod te creëren voor de betere jeugd in onze regio en voor gevorderde spelers ontstaan betere doorgroei­mogelijk­heden.

De samenwerking is gevierd met een geslaagd onderling toernooi van ca 50 jeugdspelers van beide verenigingen.

VVV tafeltennis kan vrijblijvend bezocht worden op alle werkdagen van de week.

Zie ons zaalrooster HIER.

Je vindt foto's van het sluiten van de overeenkomst HIER en van het onderling toernooi HIER.