Tafeltennis: VVV 1 succesvol

Afgelopen vrijdag speelde het nieuwe seniorenteam 1 van VVV de eerste wedstrijd in de hoofdklasse najaarscompetitie tegen Vriendenschaar.  Het team maakte een vliegende start door de Goudse tegenstanders met 8-2 te verslaan. De wedstrijd werd goed bezocht door supporters en er hing een enthousiaste sfeer rond de spannende maar zeer sportieve wedstrijd.

Zoals verwacht pakte Werff 3 sets zonder gameverlies. Rick presteerde uitstekend door ook 3 sets te pakken.  Patrick win zijn eerste, maar de tweede ging net in de 5e verloren en derde partij ging eveneens (11-9 in de laatste game) net verloren...

Toch is duidelijk dat dit team veel potentieel heeft. We zien de komende wedstrijd bij Papendrecht op vrijdag 23 september met smart tegemoed.

Team 1 is nieuw samengesteld uit (oud-) VVV-spelers: Werff Thomas (tevens hoofdtrainer), Rick Bierhuis en terugkerend jeugdlid Patrick Bruijne.  Met het nieuwe drietal wil de vereniging een positief voorbeeld neerzetten voor de jeugdleden. Het team traint intensief en het doel is om de vereniging op korte termijn weer op landelijk seniorenniveau te laten acteren.  Voor een goede voorbereiding heeft het team onlangs een trainingsweekend gevolgd onder leiding van oud bondscoaches Anne en Jan Vlieg.

Foto's vind je HIER

Remco