Hallo leden,

Zoals je misschien hebt gezien, heeft Hendrik de competitiemodule gefixt. Na de crash bij onze provider en nadat de regio de indeling van de bestanden met uitslagen had gewijzigd, werkte dit niet meer.

Gelukkig kunnen we nu weer zien waar we staan.

Verder is er op de ledenvergadering afgelopen woensdag aangegeven, dat de interne communicatie beter kan. Dat is beslist waar en er liepen al acties om dat te verbeteren. Daarom is het goed nieuws om te vermelden dat de layout van de site ook zal worden aangepast. Nieuws krijgt een veel prominentere plaats, de grote lap tekst op de voorpagine wordt stukken kleiner (met een doorverwijzing voor de boekenwurmen :-)) en op de plaats waar nu heel klein het nieuws staat, komt de agenda.

Hendrik is aan het programmeren 'as we speak' en we hopen spoedig de resultaten te zien.

Ik wil Hendrik alvast bedanken voor het vele werk dat hij in de site steekt, want geloof me, de VVV site is zeer complex en uitgebreid en er gaan vele, vele uren in zitten (we zijn vaak diepnachtelijk nog in gesprek over de aanpassingen).

Dus: des temeer reden om de aan te melden (http://ttv-vvv.nl/profiel/registreren). Na je registratie kunnen Hendrik of ik aanzetten dat je lid bent. Je kunt dan o.a. on line de ledenlijst raadplegen. Maar ook kun je reageren in de vele fotoboeken die we op de site hebben. Daarvoor moet je ook geregistreerd zijn (maar niet automatisch ook lid van VVV).

Remco