[hieronder een iets aangepast persbericht dat Ymke heeft geproduceerd, aangezien ik in het ziekenhuis lag]

Eerste team van VVV weer goed op dreef

Na twee overwinningen met 8-2 is vorige week zaterdag de serie onverdroten voortgezet.  Het werd winst 7-3 in en tegen Dordrecht. En het was genieten. Dordrecht 2 bleek een geduchte concurrent voor het kampioenschap. De flitsende nieuwe outfit werkte goed in de hitte van de nazomer. Vier partijen in vijf games! Het dubbel was karakteristiek: na 2-0 achter, toch winnen. Patrick Bruijne won een partij en moest alles uit de kast halen: 2x verlies op het uiterste randje. 11-9 en 11-8 in de vijfde verliezen is maar echt nét aan. Rick Bierhuis kwam er beter vanaf. Ook een partij winst maar daarna 1x winst in de vijfde met 11-9. Het tekent de wedstrijd: de verschillen waren maar marginaal. Werff Thomas won al zijn partijen. Hij genoot van de teamprestatie voordat hij de Leidse nacht in ging, op weg naar 3 oktober.

De eerstvolgende thuiswedstrijd is op zaterdag 15 oktober om 16:30 uur. Komen jullie allemaal kijken? Er zijn weer lekkere hapjes, snert en nog veel meer. Neem ook vrienden en bekenden mee en moedig VVV1 aan.  Het team staat nu met  3 punten bovenaan, maar met een wedstrijd MINDER gespeeld!  Zou het team dan toch al kandidaat zijn voor de derde divisie?
AANPASSING: wie verwacht nu dat het zulk mooi weer wordt?  We laten dit weekend de snert nog maar even van het menu, maar er is voldoende te eten.

Namens Ymke, Remco