Vrijdag 9 september was het weer zover. Voor de tweede keer werd het VVV dubbeltoernooi gespeeld. Dit dubbeltoernooi is een goed begin van een nieuw seizoen. Aan de start van de competitie wordt vaak alleen individueel getraind, maar ook het dubbelspel mag niet vergeten worden. Dit toernooi is vooral een avond waar gezelligheid voorop staat, en waar onder het genot van een hapje en een drankje geoefend kan worden.
Er was een goede opkomst. We hebben een 4 en een 5 kamp gespeeld. Elke poule speelde op twee tafels. Na een aantal spannende wedstrijden werden in de 5 kamp Jacques en Raymond eerste en Jaap en Ronald tweede. in de vier kamp werden Shahab en Tim eerste en Robin en Ad tweede. Daarna volgden de kruisfinales. Ook daar werd flink gestreden. Uiteindelijk werd de finale gespeeld door Shahab en Tim tegen Jacques en Raymaond. Ook dit was weer een spannende stijd waar Jacques en Raymond als algemene winnaars uit de strijd kwamen. Shahab en Tim werden dus tweede. Jaap en Ronald werden derde en Robin en Ad vierde. Voor de eerste en tweede plaats was er een Gall en Gall bon, zodat er thuis nog een keer op de overwinning kan worden geproost.
De overige duospelers hebben nog een 5 kamp gespeeld. En ondanks dat er geen prijzen meer in de wacht gesleept kon worden werden er nog spannende wedstrijden gespeeld.
Al met al was het weer een gezellige avond en we hopen dan ook dat er volgend jaar weer zoveel animo is en wij weer zo´n leuk toernooi kunnen organiseren.
Tot volgend jaar!
Jaap en Nicole