Hallo,

De mensen die goed opletten hebben het al gezien, maar er zijn diverse verbeteringen op de site aangebracht. De competitiemodule werkt alweer een aantal weken als een zonnetje, dus je kunt heel gemakkelijk zien hoe elk team ervoor staat, wat de percentages zijn, wedstrijduitslagen, enz.

Minder opvallend maar wel erg belangrijk is, dat nieuwsberichten nu ook 'vastgespeld' kunnen worden. Een bericht blijft dan voor bepaalde tijd bovenaan staan. Degene die het bericht plaatst, kan zelf instellen wanneer het speldje verdwijnt. Errrrg handig. Tevens vind je op de pagina waar je nieuwesberichten aanmaakt, een link naar een korte handleiding, waarin alle leuke functies worden uitgelegd.

Bovendien, en dat is wat je noemt heet van de naald, is er nu een menu-optie bijgekomen voor vacatures. Hier gaan de vacatures voor vrijwilligers komen. Dit is dus Bart Brinks domein (de vrijwilligerscoordinator).  Ik verwacht daar veel van!

In de nabije toekomst staan er nog twee wat grotere wijzigingen op de rol:

1. De hoofdpagina wordt aangepast, zodat nieuws een prominentere plaats krijgt. De bestaande plek voor nieuws wordt dan agenda. Tevens wordt de introductietekst voor belangstellenden korter en kan men doorklikken naar een uitgebreider tekst.  Zodoende wordt de voorpagina minder statisch.
  2. Voor een aantal pagina's komt er een Engelse variant. Op dit moment heb ik in de Nederlandse pagina's hier en daar al vertalingen geplaatst, maar het plan is om die pagina's apart te maken voor Engels.

Na deze wijzigingen kijken we verder....

Uiteraard zijn we Hendrik weer erkentelijk voor zijn inspanningen voor de site, want de hoeveelheid werk die deze aanpassingen met zich meebrengen, is niet te onderschatten. Chapeua, Henrdik!

Remco