VVV 1 verslaat nummer 2 overtuigend

Wie afgelopen zaterdag langs de Batstee - het thuishonk van tafeltennisvereniging VVV - liep, kon veel applaus horen klinken.

Koplopers Werff Thomas, Rick Bierhuis en Patrick Bruijne namen het zeer gemotiveerd op tegen de nummer twee van de ranglijst: Papendrecht. Voor het ruim aanwezige publiek een lust voor het oog met spannende, lange rally’s. Patrick nam wraak voor een in de eerste competitiehelft verloren partij, sloeg toverballen en wist nu alle drie z’n wedstrijden binnen te halen. Dit lukte Rick niet. Ondanks judorol, resolute backhand en prachtige slagenwisselingen moest hij twee maal z’n (gelukkige) tegenstander feliciteren.

Werff won al z’n partijen netjes.

Hoewel het dubbel nét aan verloren ging, staat er weer een dikke winst van 7-3 en kunnen de heren verdiend naar boven, richting kampioenschap kijken!

De volgende - en voorlopig laatste - thuiswedstrijd is op zaterdag 5 november om 16:30 uur. Geïnteresseerden zijn van harte welkom aan de Van Ruysdaellaan 95 in Leidschendam.  Traditioneel is de bemanning van de bar weer pico bello voor elkaar.

Ymke