Op vrijdag vertrok VVV 1 (Werff, Rick, Patrick) naar Gouda om het in de najaarscompetitie op te nemen tegen Vriendenschaar.

VVV 1 staat er, zoals bekend, zeer goed voor in de strijd om het kampioenschap, maar dat vooruitzicht gaf het team geen vleugels. Nu verkeert Vriendenschaar in degradatiegevaar en dit team vecht verbeten om in de hoofdklasse te blijven.

Zelfs Werff moest er stevig aan te trekken om de eerste heer van Vriendenschaar in het gareel te houden, maar het was bepaald spannend.  De zaal was ook bijzonder. Op het eerste gezicht een erg mooie tijdelijke accommodatie in een oude fabriekshal, maar gaande de avond bleek dat niet *alles* optimaal was. De temperatuur daalde gestaag en uiteindelijk was het er ijs- en ijskoud.

Zowel Rick als Patrick konden hun gebruikelijke niveau niet halen, maar beiden slaagden er toch in door hun inzet een punt te pakken. Ook de single (dit keer voor het eerst Werff & Patrick) wist VVV binnen te slepen, zodat VVV toch kon afsluiten met 6-4. Het team heeft nu nog slechts 3 punten nodig in twee wedstrijden.

Het werd laat, want de wedstrijd was pas om 01:00 uur afgelopen en met naborrelen werd het nog diep nacht. Toch een leuke avond gehad!

Nog een paar nette foto's (het licht was prima in Gouda :-)) vind je HIER.

Remco