Hallo VVV-leden,

VVV heeft sinds enige tijd kortingsafspraken met TTsport van Nederlands Kampioen Michecl de Boer voor de aanschaf van tafeltennismateriaal.  Als je via TTsport materiaal koopt, krijgt ook VVV en klein percentage van het bestelde bedrag.

Je kunt gemakkelijk via onze EIGEN site bestellen. Log in als lid en kies dan onder "Leden" de optie "Materiaal bestellen".   Als je nog niet kunt inloggen, stuur mij dan een mail (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.)

Als deel van de afspraken sponsort TTsport VVV senioren 1 en kunnen wij rekenen op ondersteuning van Michel de Boer bij evenementen (een kraam voor verkoop van materiaal, maar ook een demo hoort tot de mogelijkheden).

Vele leden kopen vanouds bij Jan de Boer (de vader van...), die al zeer lang met VVV verbonden is.  Vanzelfsprekend is door zowel VVV als Michel de Boer zelf vooraf overleg geweest met Jan om onprettige situaties te vermijden.  Alle leden blijven vanzelfsprekend vrij om een leverancier te kiezen voor materialen, maar als bestuur vragen wij je, om je inkopen zoveel mogelijk bij TTsport te doen via de VVV site.  Daarmee steun je de samenwerking en de clubkas van VVV en dat is zeker geen overbodige luxe, gezien de wegvallende subsidies...

Dank voor je aandacht!

Remco