ZIE OOK EVENEMENTEN!

OP ZATERDAG 14 JANUARI 2012

VOOR ALLE COMPETITIESPELENDE LEDEN (ALLE KLASSEN) EN RECREANTLEDEN VAN VVV

AANVANG: 10:30 uur                            EINDE: 17:30 uur

ER ZIJN 3 PRIJZEN PER EINDPOULE (KLASSE); DE WINNAARS VAN IEDERE EINDPOULE (KLASSE) KOMEN TEVENS IN HET BEZIT VAN EEN WISSELBEKER

SCHRIJF JE NU IN VIA DE WEBSITE OF HET PRIKBORD IN DE KANTINE!!

INSCHRIJVING SLUIT OP 10 JANUARI A.S.

ORGANISATIE: SENIORENCOMMISSIE

SPELSYSTEEM:

In de 1e ronde worden meerkampen (van 5 spelers) gespeeld op sterkte, d.w.z. dat de sterkste spelers een nummer 1 positie krijgen. De minder sterke spelers spelen in eerste instantie tegen sterke tegenstanders in de 1e ronde maar in de eindpoules spelen deze spelers tegen gelijkwaardige spelers om de prijzen.

Na de eerste speelronde met de meerkampen is duidelijk wie 1e, 2e 3e, 4e en/of 5e is geworden in zijn/haar poule in de eerste speelronde.

Kruisfinales

De nummers 1 en 2 uit iedere poule van de eerste speelronde spelen een kruisfinale om te bepalen of ze voor plek 1-4,5, of 6 spelen (afhankelijk van het aantal gevormde poules in de eerste speelronde). Een nummer 1 uit een poule speelt hierbij tegen een nummer 2 uit een andere poule.

Laatste speelronde - finalepoule en eindpoules

De winnaars van de kruisfinale spelen weer in een meerkampvorm om de titel (plek 1 t/m 4/6, afhankelijk van het aantal te vormen poules in de eerste speelronde).

De verliezers van de kruisfinale spelen om de opvolgende plekken.

De nummers 3 uit de eerste speelronde spelen om de daaropvolgende plekken en de nummers 4 en/of 5 spelen om de daarop volgende plekken in meerkampvorm.

Van de finalepoule krijgen de nummer 1,2 en 3 een prijs en van elke andere eindpoule krijgt de winnaar van deze poule een prijs.

Aan het eind van de dag is van iedere speler die heeft deelgenomen bekend hoeveelste hij van de club(kampioenschappen) is geworden.

In de finalepoule wordt gespeeld om de titel Algeheel Clubkampioen (Clubkampioen A-klasse)

De verliezers van de kruisfinales tussen de nrs. 1 en 2 spelen om een troostprijs.

In de 1e eindpoule (nrs. 3) wordt gespeeld om de titel Clubkampioen B-klasse

In de 2e eindpoule (nrs. 4) wordt gespeeld om de titel Clubkampioen C-klasse