Unie van Bedrijfs Tafeltennis verenigingen

Resultaten van VVV teams in de 2011 najaars competitie en opstelling 2012 van de voorjaars competitie

Pim, Denis, Jean-Paul

VVV1 eindigde als 3de  met 53%. In de voorjaars competitie zal dit team uitkomen in de Ereklasse van de UBT competitie.

Borzoo, Wendy, Robin

VVV2 eindigde als gedeeld laatste met 39%. In de voorjaars competitie zal dit team uitkomen in de 2de Klasse van de UBT competitie.

John, Ron, Cees

VVV3 eindigde als eerste met 64%. In de voorjaars competitie zal dit team uitkomen in de 2de Klasse van de UBT competitie.

Ymke, Geurt, Jan en Rob (V)

Met 55% eindigde VVV4 op de derde plaats. Door blessures van Jan en Rob opereerde dit team vele malen met invallers en zelfs als tweemans-team. In de voorjaars competitie zal VVV4 uitkomen in de 2de Klasse van de UBT competitie.

Ton, Sonja, Rob (R), Frank

VVV6 werd eerste in Klasse 4a. Alle teamgenoten worden gefeliciteerd. Rob Rameswar won alle wedstrijden waarin hij werd opgesteld.  In de voorjaars competitie zal dit team uitkomen in de 3de  Klasse van de UBT competitie.

Levent, Geza, Rob (W), Nicole

VVV5 eindigde voorlaatste met 40% in Klasse 4 b. Het kostte nogal wat moeite om een permanente bezetting te formeren. In de voorjaars competitie zal dit team uitkomen in de 4de  Klasse van de UBT competitie.

Ton, Jos, Martin,Lida

VVV8 werd met 71% eerste in Klasse 5a. Alle teamgenoten worden gefeliciteerd. In de voorjaars competitie zal dit team uitkomen in de 4de  Klasse van de UBT competitie.

Peter, Harry, Wim

VVV7 werd met 70% eerste in Klasse 5b. Alle teamgenoten worden gefeliciteerd. Zowel Harry als Wim wonnen al hun wedstrijden.  In de voorjaars competitie zal dit team uitkomen in de 4de  Klasse van de UBT competitie.

Evert Izeboud, Coordinator UBT voor VVV