Op 30 november 2011 werd bij VVV het Haags Basisschilierenkampioenschap gespeeld. Er waren in totaal 4 locaties, één waarvan was VVV.

We hadden een kleine 50 kinderen op bezoek en het was een geweldige middag. Lekker veel lol en veel partijtjes spelen. We zagen verrassend goede spelers, die zo mee zouden kunnen doen in de jeugdcompetitie. Die gaan we proberen lid te maken ;-).

Vally is vanuit NTTB-West de coordinator van dit Haagse toernooi en de leiding van het toernooi was bij onze nieuwe stagiairs van de Haagse Hogeschool, die daar een opleiding sportmanagement volgen. Patrick en Michael waren pas net met hun stage begonnen, maar ze regelden de zaken alsof ze al jaren lid van VVV waren!  Goed gedaan hoor!

Zoals te doen gebruikelijk waren er weer VVV jeugdleden die kwamen helpen en dat is altijd prettig, want onze jeugdleden kunnen helpen tellen, regels uitleggen en helpen de zaken in goede banen te leiden.  Ook Ymke (bestuurslid jeugd) en Werff (hoofdtrainer) waren natuurlijk van de partij en Erwin bestierde de kantine.  Sam tenslotte assisteerde ook bij het toernooi.

Na afloop van het toernooi kregen alle deelnemers een folder mee van VVV en ook een uitnodiging voor het KinderTafelTennisFeest, dat wordt gespeeld op 27 december (groep 5,6) en 28 december (groep 7,8).

Weer een echt leuk evement... HIER zie je wat foto's.

Remco
Bestuurslid commercie