Het zat er al aan te komen, maar VVV 1 is overtuigend kampioen geworden (want met 18 punten voorsprong op nummer 2).  Stilletjes hoopten we natuurlijk dat dit nieuwe team het goed zou doen en de deelname van Werff was natuurlijk erg comfortabel. Toch hebben ook Rick en Patrick goed kunnen bijdragen aan de promoties, want ze scoorden respectievelijk 60% en 70%, want natuurlijk een prima resultaat is.

Wat ook een grote bijdrage heeft geleverd aan de goede resultaten, is het publiek!  Vele belangstellenden, leden, ex-leden, volwassenen en jeugdleden, lieten zich zien en we hadden bij elke thuiswedstrijd minimaal 25 kijkers in de zaal en de kantine en soms zelfs meer dan 30. Toch niet slecht, want VVV 1 speelde als enige team op dat tijdstip (we gaan kijken of we nog een team op dezelfde tijd kunnen plannen om het nog gezelliger te maken).
Zo hadden we niet alleen goede aanmoediging, maar ook nog eens een gezellig samenzijn tijdens de wedstrijd en na afloop.

Met dit kampioenschap komt VVV sinds een behoorlijk lange tijd terug in de derde divisie (9 seizoenen, als ik het goed heb opgezocht).  Het team wil niet gaan spelen met de gedachte alleen maar te handhaven. Hoog in de middenmoot is het doel voor de voorjaarscompetitie!

Afgelopen zondag reikte voorzitter Martin een bloemetje uit aan de kampioenen. De overige kampioensteams worden gehuldigd tijden het Erwtensoeptoernooi.