Kindertafeltennisfeest

Ook dit jaar organiseert VVV het Kindertafeltennistoernooi; een toernooi voor kinderen uit de groepen 5 t/m 8 basisschool om kennis te maken met de in onze ogen leukste en snelste balsport ter wereld.
We proberen de kinderen een gezellige en sportieve dag te bezorgen, gevuld met spannende wedstrijden, een mooie demonstratie en lekkere versnaperingen.
Alle kinderen ontvangen een oorkonde. Bovendien kunnen een aantal kinderen een echte beker winnen.

***  op dinsdag 27 december     voor leerlingen van groep 5 en 6
***  op woensdag 28 december voor leerlingen van groep 7 en 8.

Een groot aantal scholen is benaderd voor dit evenement; zij beschikken eveneens over informatie en inschrijving kan daar via een contactpersoon. Maar individuele inschrijving is ook mogelijk: graag voor 23 december a.s. door € 2,50  te storten op giro 1687182 van Penningmeester ttv VVV te Leidschendam onder vermelding van ’KTTF’ plus naam, school, leeftijd en groep. Bij VVV kan tot 23 december ook worden Ingeschreven (met contante betaling van €2,50 )

Het dagprogramma ziet er als volgt uit:
09:30 uur - 10:00 uur             inchecken deelnemers en welkomstwoord
10:10 uur - 12:30 uur             kwalificatiewedstrijden
12:30 uur - 13:00 uur             pauze (patat en limonade)
13:00 uur - 17:00 uur             vervolgwedstrijden + DEMONSTRATIE (tussendoor oliebol/fruit)
ca 17.30 uur                         prijsuitreiking.