Hallo!

Er gebeurt de laatste tijd veel rond VVV: de zaalhuren zijn meer dan 25% omhoog gegaan en onze subsidie vervalt. Toch willen we de club op een hoger plan brengen: betere (trainings-) mogelijkheden voor jeugd en senioren (recreatief en competitie). Ook willen we nieuwe leden werven en willen we in het algemeen meer doen met en voor onze leden.

We zoeken daarom leden, niet-leden en bedrijven die VVV willen helpen die doe­len te bereiken.  Iedere bijdrage is welkom en wordt zorgvuldig gebruikt. Je kunt kiezen uit een bijdrage van:

€ 25 (brons),  € 50 (zilver) of  € 90- (goud)

Wil je VVV steunen? Maak je bijdrage over op onder­staande rekening onder vermelding van Club van BZG en het opschrift dat je op het kaartje wilt voor het BZG-bord in de kantine. Wij maken dan de rest in orde!

Giro: 1687182  t.n.v. Penningmeester VVV te Leidschendam

Na een jaar vragen we je opnieuw om een bijdrage, maar je kunt elk jaar opnieuw besluiten of je ons blijft steunen, dus géén onverwachte verplichtingen.

Alvast bedankt!  Rob Westdorp en Remco Bruijne