Beste jeugdleden, ouders van jeugdleden en senioren,

Na het succes van het vorige VVV-kamp, gaan we komende zomer opnieuw een kamp organiseren. Ook dit jaar zal er een mix zijn tussen jeugd en senioren om de banden te versterken binnen de club. Het kamp zal dit jaar plaatsvinden van maandag 16 juli t/m vrijdag 20 juli 2012. Voor de jeugd onder ons betekent dat de tweede week van de zomervakantie. Deze dagen zullen bestaan uit gezellige activiteiten bij de accommodatie en de mooie omgeving eromheen. Hou er rekening mee dat er voornamelijk actieve activiteiten zullen zijn. We rekenen er dus ook op dat als je je aanmeldt, hier natuurlijk aan mee doet.

Wij hebben dit jaar voor een leuke accommodatie gekozen in het natuurrijke Gelderland. Het is wel een accommodatie waarbij we minimaal 18 deelnemers moeten hebben om het financieel mogelijk te kunnen maken. De kosten van deze midweek zullen €180,- per persoon zijn.

Omdat we het complex pas kunnen reserveren als we tenminste 18 deelnemers hebben en wij niet voor een langere periode een optie op het kamphuis kunnen krijgen, vragen wij jullie om zo snel mogelijk, maar in ieder geval voor 15 januari, je definitieve deelname bekend te maken. Wij kunnen deze accommodatie dan snel vastleggen en niet kwijtraken aan eventuele andere geïnteresseerde groepen. Daarnaast zijn er in deze accommodatie niet meer dan 28 slaapplaatsen, dus reageer snel om zeker te zijn van deelname.

Bij de aanmelding vragen wij ook gelijk een voorschot van €80,-. De overige €100,- zien wij dan graag voor 1 mei tegemoet. Er kan ook gekozen worden om het gehele bedrag in één keer te betalen.

Om je aan te melden stuur je een mail met je naam naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Na aanmelding via de mail, zul je verdere informatie over het betalen van het voorschot ontvangen.

Rond mei/juni 2012 zal je een brief ontvangen met verdere details over het kamp en de accommodatie.

Mochten er nog vragen zijn, aarzel niet. Je kunt ons bereiken via het bovenstaande mailadres of bellen naar het nummer 06-52511230.

Dus waar wacht je nog op? Schrijf je snel in en maak samen met ons het VVV-kamp opnieuw onvergetelijk.

Het kampbestuur,
Sabine de Bruijckère en Erwin Freeze