Op 8 januari 2012 werd de Nieuwjaarsreceptie gehouden in de Batstee.

Zo'n 30-40 gasten gaven acte-de-presence, waaronder enkele bijzondere gasten. Ben Peereboom, vice-voorzitter NTTB, was aanwezig om Wim Smits, Anton van der Heijde, Pim van der Steen en Ad Sannen een geschenk te geven vanwege hun (meer dan) 50-jarig lidmaatschap NTTB!  Zij kregen allen een mooie balpen met inscriptie. En als primeur voor de NTTB werd ook Ben Sonneville posthuum gehuldigd voor zijn 50-jarig lidmaatschap. Zijn broer Sam nam de balpen in ontvangst. Meer dan 250-jaar tafeltennisvreugde en het geheugen van een vereniging! Nostalgie was een prominent onderwerp van gesprek.

Maar er viel meer te vieren!

VVV heeft een goed jaar 2011 achter de rug: trends werden omgebogen. De kansen die er zijn werden genomen en werden door de samenwerking van vrijwilligers uitgevoerd! Hulde.

Tenslotte, VVV werd 5 september 1946 opgericht! 65 jaar geleden!  Hoewel de roep om een feest groot was, had het bestuur besloten dit niet te doen. Want deze 65-jarige gaat niet stoppen om iets geheel anders te doen. Neen, deze 65-jarige is vitaal en vol ambitie om een gezond knaapje te blijven. Wij allen (=de vereniging) gaan ervoor zorgen dat VVV een gezonde toekomst tegemoet gaat. En daarvoor willen we ook dat feestgeld gebruiken. We pakken de kansen!

Het is me niet gelukt om als laatste naar huis te gaan; om 20.00u waren er nog meerdere die-hards aanwezig om 2012 goed in te luiden.

ik wens jullie allen een gelukkig, gezond en sportief 2012

Simon was zo vriendelijk om plaatjes te schieten. Die vind je HIER.