Hallo,

VVV heeft al enige tijd een Facebook pagina, maar deze is nogal stil :-(.  Evi en haar moeder vroegen of we geen FB site moesten hebben en eigenlijk is dat natuurlijk wel zo....

Maar, zo'n Facebook heeft alleen zin als er wat mee gedaan wordt. Daarom zoeken we VVV-leden (jeugd en senioren) die willen helpen om die pagina tot leven te brengen.  Wat willen we op die pagina plaatsen? Echt van alles:

1. wedstrijdverslagen
  2. fotootjes
  3. stukjes over leuke evenementen
  4. links naar leuke tafeltennisfilmpjes
  5. ... verzin het maar

We verwachten NIET dat je in je eentje die site gaat bijhouden, maar we zoeken meerdere mensen die af en toe wat posten / plaatsen.

We zouden het leuk vinden als niet alleen SENIOREN maar ook JEUGDleden willen helpen. Je moet wel een beetje met Facebook uit de voeten kunnen (en je moet zelf een Facebook account hebben), maar dat is makkelijk genoeg.

Stuur je me een mail als je dit ziet zitten?  Dan praten we verder!

Remco
facebook: remco bruijne