VVV heeft een derde prijs van de NTTB ontvangen. Waarom? VVV heeft een derde plaats als je kijkt naar de ledenwinst bij de jeugd in het afgelopen jaar in onze regio. Dit is een van de bewijzen dat VVV echt op de weg terug is.

Hoe komt dat nou?

In de eerste plaats neemt de kwaliteit toe van ons aanbod. De trainingen zijn door Werff anders opgezet en iedereen kan elke doordeweekse dag terecht voor training. Dat is natuurlijk een groot voordeel voor onze jeugd.  Dit stelt wel hoge eisen aan VVV want we hebben meet trainers nodig.  Belangstelling? Neem contact op met Werff: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

In de tweede plaats doen we stukken meer aan PR. Werff geeft als combinatiefunctionaries clinics op scholen, we staan bijna elke week in de krant, we presenteren ons op evenementen en ook intern doen we meer om de jeugd te informeren over van alles.

De jeugdbegeleiding is in het algemeen weer veel beter geworden, met als gevolg dat er minder leden weglopen. Het wordt weer een gezellige club. En binnenkort krijgen we dan ook nog een VVVilmnach (filmnacht van VVV).

Daarom: proficiat voor al die mensen die hier zo hard voor werken, heel vaak tot diep in de nacht! En proficiat voor de jeugdleden, die gezamenlijk die leuke sfeer maken en die bij evenementen altijd klaarstaan om te helpen. We komen er wel!

Remco