Hallo leden,

Op zaterdag 25 februari heeft VVV weer eens een filmnacht. Dit keer combineren we dat met een thuiswedstrijd van VVV senioren 1, dus voor hetzelfde geld twee keer pret!

Om 14:30 beginnen we voor de jeugd. We draaien dan natuurlijk speciaal voor de jeugd geschikte films.
Om 16:30 speelt senioren team 1 thuis. We kijken dan een uurtje en gaan dan met de filmdeelnemers eten. Daarna gaan we verder met film... 's Avonds worden de films meer afgestemd op oudere jeugd (tot 80+), maar jeugd mag blijven voor zover de ouders dat goed vinden.  We draaien niks extreems :-)
Het is met recht een filmnacht want voor de groteren gaan we de hele nacht door, inclusief een ontbijtje vroeg op de zondagochtend.

verzoeknummers
Je kunt verzoekjes insturen als je een bepaalde film graag wilt zien. We kunnen niet garanderen dat elk verzoek gedraaid wordt, maar we kijken wel serieus naar je wens. Als je een voorkeur hebt, laat je dan ook even weten of je zelf de DVD hebt of kan lenen?
Stuur je voorkeuren naar mij, dan zorg ik dat ze bij Michael en Patrick komen, de stagiairs die ons helpen organiseren. Mijn mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

inschrijven en programma
In de kantine komt alle info en een inschrijflijst, maar inschrijven via mail: geen probleem, doen we niet moeilijk over.

Kom allemaal!

Remco