Afgelopen zaterdagavond speelde het eerste herenteam een spannende wedstrijd met geweldige slagenwisselingen tegen De Treffers uit Roelofarendsveen. Patrick kon in zijn eerste twee partijen niet helemaal uit de verf komen en zag de derde partij aan z'n neus voorbijgaan aangezien tegenstander Martijn zich geblesseerd had. De punten kwamen van Werff (die al z'n partijen pakte), het dubbel Patrick/Werff en Rick z'n laatste enkel. Deze wedstrijd zat vol spanning totdat de tegenstander z'n batje beschadigde aan de tafel. Met een gehavend batje mag niet gespeeld worden, dus moest het reserve bat eraan te pas komen. Hierna wist Rick de benodigde punten goed te pakken en kon hij de winst voor hem en daarmee ook voor VVV 6-4 bewerkstelligen. In de competitie zijn er nu vijf van de zes teams met bijna hetzelfde puntenaantal en staat VVV vierde met slechts één punt achterstand op nummer drie. Het winnen van de dubbelspelen zou daarmee in het verdere verloop van de competitie wel eens van bijzondere waarde kunnen worden.

De volgende thuiswedstrijd aan de van Ruijsdaellaan is op zaterdag 25 februari om 16.30 uur!  Er is dan tevens een filmnacht, dus reden genoeg om te komen kijken! Zie ook het nieuwsbericht HIER.   Enkele plaatjes zie je HIER.

Met dank aan Geurt, die het verslag schreef,

Remco