UBT-kampioenschappen 18 maart 2012

Het is nog mogelijk in te schrijven voor de UBT-kampioenschappen 2012 (Singles en Doubles) die op 18 maart worden gehouden in de zaal van Docos in Leiden (Hoge Morsweg 201).

Er wordt waar mogelijk in meerkampen gespeeld om iedereen optimaal gelegenheid te bieden te tafeltennissen. Inschrijving staat open in de competitieklasse, dan wel een hogere klasse.Inschrijving voor het dubbel wordt bepaald door de speler met de hoogste competitieklasse-indeling.

De partner mag ook van een andere vereniging zijn.Afhankelijk van de inschrijvingen wordt de klassenindeling bepaald.De inschrijving kan gebeuren met een email naar Ymke Thomas:   Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.   .

Het inschrijfgeld voor het enkelspel bedraagt 5 Euro per persoon. Hetzelfde betaalt u als u alleen wilt dubbelen.Deelname in het  enkel-  en dubbelspel kost per persoon totaal  Euro 7,50, en wordt  bij binnenkomst betaald.

Evert Izeboud

UBT wedstrijdcoordinator