Op 10 maart was Wanzl Belcrum op bezoek tegen VVV 1. Het was een pittige pot en VVV had hard een overwinning nodig (dit gold ook voor de tegenstander).  Werff pakte betrouwbaar 3 punten en de dubbel met Patrick.  Patrick begon zeer moeizaam en werd toch wel negatief beïnvloed door de druk, maar na zijn eerste verliespartij kwam hij langzaam toch terug in de wedstrijd en pakte twee singles (en de dubbel met Werff).
Ook Rick moest er hard tegenaan, maar hij kon zijn eerste twee partijen niet redden. Echter, net als vorige wedstrijd kon Rick voor een mooie afsluiting zorgen door de laatste partij te winnen.  Eindresultaat: 7-3 voor VVV.

In deze poule staan alle teams zeer dicht bij elkaar, dus elke punt telt. VVV heeft dus goede zaken gedaan.

De bar deed trouwens ook goede zaken, want het natafelen / naborrelen met Wanzl Belcrum en alle toeschouwers was zeer gezellig. Tja, als je ook broodjes warme beenham kan krijgen, soep, en nog veel meer :-)

Bedankt voor weer een fijne VVV-dag.

HIER nog wat foto's.

Remco