Hallo allemaal,

In de derde divisie blijft het buitengewoon spannend voor VVV 1. De teams in deze ongewoon sterke poule staan érg dicht op elkaar. Voor VVV is dit het eerste seizoen op dit niveau en team 1 zal alle zeilen moeten bijzetten om zich te handhaven. Afgelopen zaterdag zijn in elk geval goede zaken gedaan, door JCV te verslaan met 6-4. In de uitwedstrijd werd nog met dezelfde cijfers verloren. Jammer dat Rick Bierhuis in de eerste partij net iets tekort kwam tegen de kopman uit Vught.

Werff Thomas en Patrick Bruijne keerden de stand echter naar een 2-1 voorspong, waarna hun dubbel voor het eerst dit seizoen verloren ging (Jammer, dat puntje kon het team goed gebruiken). Door winst van respectievelijk Werff en Rick in hun volgende enkelpartijen liep VVV uit naar 4-2. De voorsprong zou VVV niet meer uit handen geven. Weliswaar verloor Patrick in de beslissende vijfde game van de sterkste speler van JCV; het was vervolgens Werff die vrij eenvoudig met zijn derde overwinning van deze avond de voorsprong weer op 2 punten bracht: 5-3. Patrick had daarna zijn vorm te pakken en haalde zijn tweede partij van de avond overtuigend binnen. Rick verloor zijn laatste wedstrijd, maar met ere. De resultaten van de komende twee weken zijn doorslaggevend. VVV speelt beide resterende wedstrijden op vreemde bodem: op 7 april tegen De Treffers in Roelofarendsveen en op 14 april tegen Belcrum in Breda!

Geurt

PS: deze keer geen foto's.