Voor het derde jaar op rij, organiseert VVV wederom de VVV Duo competitie.

De wedstrijden zullen gespeeld worden in de periode maandag 14 mei tot en met dinsdag 19 juni. Er zal op de maandag en de donderdagavond (20.30 uur) gespeeld worden. In verband met tussentijdse feestdagen (hemelvaart; Pinksteren) of (eventuele) wedstrijden van het Nederlands voetbalelftal (21 juni) zal de speelavond dan op dinsdag plaatsvinden. De dinsdag avond zal ook beschikbaar zijn om eventuele wedstrijden in te halen. Alleen in de poule fase kan je kiezen welke speelavond je voorkeur heeft. Daarna is het afhankelijk van het resultaat wat de speelavond wordt.

Je kan als duo inschrijven, maar evt. ook met meer personen. De wedstrijden worden door 2 spelers gespeeld, waarbij de eventuele 3e speler in het dubbelspel mag spelen. Heb je géén speel partner, dan kan je ook alléén inschrijven, de organisatie koppelt je dan aan een speel partner.

We zijn natuurlijk afhankelijk van het aantal inschrijvingen, maar we zullen dit jaar
al in de poule fase zoveel mogelijk sterkte indelingen maken
, zodat er al een eerlijke strijd in de poule fase kan plaatsvinden.

Nog een nieuwtje is een prijs voor het hoogste winstpercentage. Diegene met het hoogste percentage valt in de prijzen. Je moet dan wel minimaal 10 enkel wedstrijden hebben gespeeld.

Datum :
Poule fase
:

maandag 14 mei, maandag 21 mei, dinsdag 29 mei,
dinsdag 15 mei, donderdag 24 mei, donderdag 31 mei

Kwart finale:
maandag 4 juni, donderdag 7 juni

Halve finale:
maandag 11 juni, donderdag 14 juni

Finale: (direct na Halve Finale)
maandag 11 juni, donderdag 14 juni

Accommodatie : ttv VVV, Van Ruysdaellaan Leidschendam, Tel: 070-3200563

Organisatie : Seniorencommissie VVV

Toernooi leider : Mark van 't Walderveen, Tel. 06-46217173, Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Aanvang : 20.30 uur

Tafels en ballen : Maximaal 5 tafels. Gespeeld wordt met oranje ballen.

Indeling : De indeling zal uiterlijk 9 mei worden bekend gemaakt via de
e-mail en de website van VVV: www.ttv-vvv.nl .

De Wedstrijd commissie behoudt zich het recht voor klassen  samen te voegen en te splitsen teneinde er voor te zorgen dat de deelnemers zoveel mogelijk gelijkwaardige tegenstanders treffen.

Deelname : Inschrijving is mogelijk voor alle spelers uit de NTTB-competitie en spelers die uitkomen in de UBT- competitie (ook niet-VVV leden) vanaf 16 jaar. Ook als je géén competitie speelt kan je inschrijven. Tevens kunnen jeugd spelers die uitkomen in de Landelijke competitie aan dit toernooi meedoen.

Klassen : Na inschrijving wordt er door de wedstrijd commissie een indeling gemaakt naar sterkte van alle deelnemende duo's.

Nummers 1 en 2 van elke poule gaan naar de A-klasse.
Nummers 3 en 4 (evt. ook 5) gaan naar de B-klasse.

In de A- en B-klasse is er een winnaars- en verliezersronde.

Speelwijze : Er zal gespeeld worden volgens het duo systeem (4 enkels; 1 dubbelspel) best-of-five tot de 11.

Prijzen : Per te verspelen klasse/poule zijn er twee prijzen.

Inschrijfadres : Mark van 't Walderveen, Groene Loper 12, 2273 WB Voorburg

Inschrijfgeld : VVV-leden: gratis Niet VVV-leden: 10,00 per duo/team

Betaling : Het inschrijfgeld dient op de eerste wedstrijd avond aan de wedstrijdleiding te worden betaald.

Sluiting : Dinsdag 1 mei 2012 of tot het maximaal aantal deelnemers is bereikt (24 teams). Datum van aanmelding via e-mail is hierin beslissend.

Bepalingen : De wedstrijd commissie behoudt zich alle rechten voor zoals omschreven in het toernooi- en wedstrijdreglement van de NTTB.