Op 12 mei organiseert tafeltennisvereniging VVV een toernooi voor oud-leden.

aanleiding

De aanleiding is, dat de verenigingen Gossima uit Voorburg en VVV uit Leidschendam 40 jaar geleden fuseerden. Zelfs nu nog kent VVV leden die al bij de fusie lid waren.  Sterker nog, niet alleen de verenigingen fuseerden, maar ook twee bestuursleden Ans en Pim van der Steen!

VVV nodigt vele honderden oud-leden uit om aan het toernooi deel te nemen, om te genieten van een gezamenlijke lunch en natuurlijk om bij te praten. Het vinden van alle oud-leden kost nog enige moeite, want een aantal jaren geleden zijn bij een brand vele historische gegevens verloren gegaan.

Maar niet getreurd, met de moderne middelen komen we er wel!

programma

11.00 uur ontvangst met koffie
11.30 uur aanvang van het toernooi
16.00 uur prijsuitreiking, napraten en -borrelen

opgeven t/m 8 mei

Je kunt je opgeven via een email aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..  Vermeld alsjeblieft

• je naam
  • je email-adres
  • je telefoonnummer en
  • het niveau waarop je speelde.

De kosten bedragen € 10,00 inclusief koffie en lunch. Maak dit bedrag over naar:
       giro 1687182 tnv Tafeltennisvereniging VVV te Leidschendam

Oud-leden, schrijf je snel in, want bij grote belangstelling geldt: wie het eerst komt, het eerst maalt!  Als je nog contact hebt met oud-leden, stel ze even op de hoogte, want zoals gezegd hebben we niet alle gegevens meer...
Nadere informatie is te krijgen via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Bellen kan ook: 085-2014355.

Tot 12 mei in De Batstee!

Mark van 't Walderveen, Jaap Dekkers, Remco Bruijne