Hallo allemaal,

Je kunt je lotenboekjes van de Grote Clubactie UITERLIJK 9 november bij VVV in het postbakje doen. Dit staat op de bar in De Batstee, ons clubhuis.  Wij halen dat bakje die dag voor het laatst leeg. Als je vóór 16 november nog een boekje vindt, stuur ons dan bericht, dan spreken we af hoe we dat oplossen. Wij moeten ALLE verkochte loten uiterlijk 16 november hebben ingevoerd op de site van de Grote Clubactie. Dus als je op 17 november komt, vervallen ALLE loten die je nog in je boekje hebt staan en dat zou natuurlijk heel jammer zijn van al het werk.

Trouwens: Margot doet ook de clubactie van een andere club en we moeten voor 16 november vele honderden loten één voor één invoeren. Lever daarom je boekje liever niet op de laatste dag in :-)

Dankjewel! Remco