Hallo VVV-leden,

Op zaterdag 15 december a.s. organiseert VVV weer het welbekende ERWTENSOEPTOERNOOI in de Batstee. Na afloop van het toernooi is de huldiging van de (najaars)kampioenen.

Dit supergezellige toernooi is een dubbeltoernooi voor jong en oud en het leuke is dat ze samen moeten spelen.

Er wordt gespeeld in drie verschillende sterktes. Dit is natuurlijk wel afhankelijk van het aantal inschrijvers. Per klasse zijn er twee prijzen beschikbaar.

Het dubbel moet het liefst bestaan uit een junior (tot 17 jaar) en een senior. Twee senioren mag natuurlijk ook, maar dan wordt je waarschijnlijk in de A-Klasse ingedeeld.

Wil je wel meedoen, maar heb je (nog) geen dubbelpartner, schrijf je dan wel in. Wij zoeken dan een geschikte dubbelspeler voor je.

Vanaf 14.00 uur wordt er (gratis) overheerlijke erwtensoep met stokbrood geserveerd.

Aanvang van het toernooi is 11.00 uur. Zaal open: 10.00 uur.

Heb je dus altijd al een keer met je vader, moeder, opa, oma, zoon of dochter willen spelen, dan is dit je kans.

Het toernooi is voor leden en niet-leden, iedereen kan dus inschrijven. Inschrijfgeld wordt er niet gevraagd.

Inschrijven kan je op het inschrijfformulier in de VVV-kantine. Je kan ook inschrijven via een e-mail naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Doe dit wel snel, want de inschrijving sluit op maandag 12 december.

Het einde van het toernooi en de prijsuitreiking is gepland rond 17.00 uur.

Bij de prijsuitreiking zullen ook de kampioenen van de najaarscompetitie 2012-2013 (zowel jeugd als senioren) worden gehuldigd.

Na afloop van toernooi is er de mogelijkheid om bij VVV te eten. Er zal CHINEES worden gehaald. De bijdrage hiervoor is 7,50 euro p.p. (tot 12 jaar: 5,00 euro)

De organisatie van dit toernooi is in handen van Simon Schouten en Mark van 't Walderveen