Hallo allemaal,

Een tikje verlaat, maar het nieuws is er niet minder goed om... De Grote Clubactie is dit jaar voor het eerst weer serieus opgepakt en we hebben een geweldig resultaat bereikt.

Vooral de jeugdleden hebben het heel goed gedaan, maar ook twee seniorleden lieten zien hoe het moet.  Dat waren Ans van der Steen (61 loten) en Harry Nieuwenbroek (28 loten).  De andere senioren mogen hier wel een voorbeeld aan nemen, want vergeet niet, dat PER VERKOCHT lot 2,40 euro naar je club gaat!  Makkelijk verdiend, hoor...

Hoe dan ook, er waren prijzen voor de frie jeugdleden die het meeste loten verkocht hadden. Het was bizar spannend en dit is de uitslag:

1 - Job Ammerlaan (48 loten)

2 - Reuben Geldermans en Julian Hofland (beiden 39 loten)

De winnende heren hadden hun prijzen dus dubbel en dwars verdiend!  Trouwens, ook de meisjes hadden goed verkocht, hoor, alleen net ietsje minder.

Links zie je een plaatje van de prijsuitreiking door Margot, die de Clubactie heeft georganiseerd.   Nu zou het flauw zijn als alleen de beste drie bedankt werden. Daarom was er een pannenkoekenfeest georganiseerd, alleen voor lotenverkopers. Margot had dik over de honderd pannenkoeken gebakken. Dat kostte bijna een halve dag. Het opeten was makkelijker, want in ruim een half uur was bijna de hele berg van bijna een halve meter hoog verdwenen in de buikje van VVV's hollebollegijzen :-).  Luna, Femke, Tim en Maxime hadden De Batstee prachtig versierd om het geheel extra feestelijk te maken, Na afloop hielp iedereen mee om het slagveld weer op te ruimen :-)

We hadden nog afgesproken dat de opbrengst gebruikt zou worden voor iets wat de leden ten goede komt: een nieuwe, moderne ballenrobot.  Dat hebben we ook waargemaakt, want deze is inmiddels aangeschaft, deels ook met geld van de Club van BZG, want zo'n ding is *duur*. Pim is hem aan het uitproberen. Binnenkort kunnen julle dus nog beter tegen de robot trainen!

Zo zie je, ZELF kun je van alles doen om je eigen club nog beter te maken.

Volgend jaar gaan we nóg meer verkopen, OK?

Als jullie nou allemaal met elkaar bespreken wat het goede doel voor volgend jaar is, houden we daar natuurlijk rekening mee. Je mag ALTIJD mail sturen met een goed idee.

Foto's van het pannenkoekenfeest vind je HIER.

Tot volgend jaar en enorm bedankt dat jullie je eigen club zo gesteund hebben! VVV pwnt!

Remco