Bij het opruimen van "oude spullen" kwam ik de VVV ledenlijst van seizoen 1972-1973 van de penningmeester  tegen. Ja, 40 jaar oud en toch enkele bekende namen. bv  Van Etten, de Jong, Klein Breteler, Hooijmans, Gütz, Guley, Massaar, Olsthoorn, Ben Sonneville en vele andere namen. Maar per 1-1-1973 ook:

- Peter van Baarle (komend seizoen team 6 NTTB)

- Loek Klein Breteler (Duo2)

- Pim van der Steen (team 5 NTTB)

- Jan Weimar (team 6 NTTB)

- Spanky Samuels (recreant)

- Benito de Jong (team 3 NTTB)

Zoals gemeld de ledenlijst van VVV. VVV is vlak daarna gefuseerd met Gossima uit Voorburg. Jazeker, bekende namen nu lid van VVV:

- Ad Sannen (team 6 NTTB)

- Ans van der Steen (onder meisjesnaam): Duo1 en dames 1 NTTB

- Frans Verboven (recreant)

Kees van Gijtenbeek was voor de fusie lid van Gossima en nu weer van VVV (team8 NTTB).

Je denkt misschien: 40 jaar geleden, dus ouwelui maar probeer eerst maar eens die brok ervaring en techniek te overwinnen. Ik kan er meerdere aanwijzen waarbij mij dat als 4e klasser niet lukt.

Martin

Remco: ik heb vast een scan toegevoegd van een reeks oude spullen die ik gescand heb: