Hallo allemaal,

Afgelopen zaterdag liep ik door de herenkleedkamer en trof het volgende aan:

Het goede is, dat iedereen blijkbaar naar de bak was gelopen met zijn rommel en dat is fijn. Maar als die bak vol is, laten we dan in het vervolg even een andere bak zoeken, ok?

Waarom?

1 - VVV wil graag een uitstraling hebben van een enthousiaste, frisse club. Bezoekers die hier langs lopen, denken niet aan een frisse club, gok ik...

2 - *iemand* gaat die rommel toch moeten opruimen en dat is weer een vrijwilliger die dit vast ook niet leuk vindt.

Laten we hier beter op letten. Ik zal ook met Ronald bespreken of we niet een grotere bak kunnen plaatsen, dan wordt het ook wat makkelijker ;-)

Groetjes en bedankt namens de club,

Remco

PS: ik was ook al even op de club tijdens de pauze van de jeugdcompetitie. De kantine was afgeladen vol en errrg gezellig. Dat past gelukkig wél bji een enthousiaste frisse club.