De thuiswedstrijd van de tafeltenissers van VVV heren 1 tegen De Toekomst zou moeilijk worden. Beide teams staan op een gedeelde tweede plaats en bij VVV kon Matthijs niet meespelen. Meer dan een gelijkspel zat er normaal gesproken niet in. VVV begon zoals verwacht met winst van Werff. De singles van Rick en Patrick gingen verloren. VVV trok de stand gelijk doordat Werff en Patrick hun dubbel wonnen. Nette partij. Met nog twee sterk gewonnen partijen hield Werff het team overeind, maar meer zat er deze keer niet in en VVV moest het tweede verlies deze competitie incasseren.

Toch mag VVV niet mopperen. ONI, dat op de vierde plaats staat, verloor met 7-3 van koploper JCV en raakt daardoor een punt verder achterop. VVV lijkt zich daarom wel te gaan handhaven in de tweede divisie. En dat is natuurlijk een prachtig vooruitzicht, want dit is de eerste seizoen dat VVV zich op dit niveau kan presenteren.

Remco