Dit weekend speelden Rick en Tim de senioren D-meerkampen in Gouda.  Eerst een klein zijsprongetje: Tim speelt vanaf nu niet alleen seniorencompetitie onder naam van VVV, maar ook toernooien. Terug op het oude nest, dus...

Zowel Tim als Rick zat in een poule met 6 andere deelnemers. Rick had veruit de zwaarste poule en ondanks hele goede wedstrijden, waarbij veel 5 setters zaten, redde hij het niet om zich bij de eerste 4 te plaatsen.

Tim had een poule waarin 4 van de 6  tegenstanders waren die hij al eerder had ontmoet in de senioren competitie. Dat was wel een voordeel.  Na een wat stroeve start won hij 5 van de 6 wedstrijden en eindigde als eerste in zijn poule. Mooie prestatie.

19 mei is de volgende ronde.

Met dank aan Peter voor de input,

Remco

PS: Werff heft meegedaan aan de B-meerkampen, maar daar heb ik nog geen informatie over.