Hallo!

Afgelopen vrijdag speelde team 2 met Frans Smit, Tim Nijdam en Rob d'Ancona tegen DHC 1.   DHC gaat met 1 punt voorsprong aan kop, dus VVV 2 had nog wel een kansje. VVV moest er wel echt voor gan, want in de laatste wedstrijd moet DHC tegen Nieuwkoop en die wedstrijd had DHC thuis met 10-0 gewonnen.

VVV moest meteen een teleurstelling incasseren, want hoewel hij goed speelde, moest Tim de eerste partij prijsgeven. Daarna stelde het team hardhandig orde op zaken, want de andere partijen werden alle gewonnen!  Tim kam daarbij in een vijfde game zelfs terug van 9-3 achterstand.

Een uitstekende prestatie want nu kan VVV komende vrijdag de promotie naar de hoofdklasse binnenhalen, wat een fenomenaal resultaat is.

Remco