Afgelopen weekend speelden  heren 1 en dames 1 hun laatste competitiewedstrijd.

Heren 1 was al veilig in de tweede divisie voor degradatie, maar kon in de spannende poule zelfs nog tweede worden. Die plaats geeft een gunstiger loting voor volgend seizoen. Hekkensluiter Never Despair kon degradatie niet voorkomen, maar was niet van plan om ook maar een game weg te geven. Daardoor waren er toch zeer spannende wedstrijden te zien. VVV kwam niet optimaal uit de verf, maar won 6-4. Dat bleek voldoende voor de begeerde tweede plaats.

Ook dames 1 kon als beste klassering een tweede plaats halen. Het team maakte het wederom zeer spannend. Uitblinker Ymke pakte twee punten, Ans en Sabine elk één. De dubbel bracht VVV 5-5: een gelijk spel. Daarmee blijft het VVV-team de dames van Rijnsoever net voor op onderling resultaat.

Een mooie tweede plaats en handhaving in de derde divisie.

VVV gaat dus de najaarscompetitie opnieuw in met twee landelijke teams. Als VVV heren 2 nu ook de promotie pakt naar de hoofdklasse, is de eerste stap gezet naar nóg een landelijk team.

Remco