Aan: alle nieuwe leden en hun ouders,

We nodigen u langs deze weg graag uit voor een informatie-avond van de tafeltennisvereniging VVV, in het bijzonder gericht op nieuwe leden, op woensdag 5 juni van 20.30 tot 21.30 uur, in onze kantine ‘de Batstee’.

De avond is bedoeld als (nadere) kennismaking met elkaar en om u te informeren over het reilen en zeilen van de vereniging. Bestuur, portefeuillehouders en de diverse commissies zullen vertegenwoordigd zijn.
Uiteraard beantwoorden we ook graag uw vragen.

Naast een informatieve avond, willen we er ook een informele en gezellige ontmoeting van maken. Er is een kort programma van een uur en wij trakteren u op een hapje en een drankje ter afsluiting.

We hopen dat u deze tijd vrij kunt maken en zien u graag op deze avond.

Wij stellen het op prijs vooraf van uw aan- of afwezigheid middels reactie aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. te vernemen

Namens het bestuur van VVV,

Bart Brink en Remco Bruijne.