Hallo allemaal,

We hebben vandaag weer een g.e.w.e.l.d.i.g jeugdclubkampioenschap gehad. Een enorm aantal inschrijvingen, prachtige partijen, veel mooie prijzen en nog een etentje na afloop.  Je zou haast verwachten dat Anouk op het songfestival (dezelfe avond) met de eerste prijs zou gaan lopen, maar die wens kwam niet uit.

Dat etentje was dit keer erg bijzonder, want alles was bereid door vaders en moeders van de jeugdleden en dat is toch wel geweldig. Waarschijnlijk hebben de koks uren werk gehad, maar in een halfuur hadden de eters al een fors gat in de voorraad eten geslagen :-).  Het smaakte blijkbaar erg goed.

We hebben prachtige wedstrijden gezien in klassen F t/m A met in totaal 47 deelnemers, een record! Een speciale vermelding is toch wel voor Shireen, die als lid van de dependance Liduinastraat meedeed en die liet zien dat ze daar ook leren tafeltennissen!  Shireen haalde gewoon meteen de halve finale bij de F!  Goed hoor.

Ook in de andere klassen was er veel te zien. Ik noem enkele voorbeelden die ik toevallig zag: de Finale B tussen Femke en Tim was zeer, zeer spannend en prachtig om te zien. Femke boog na zeer geconcentreerd spel een 2-0 achterstand om in een 3-2 winst. Waarschijnlijk de mooiste partij was de strijd om de 3e/4e plaats in de A. Wessel en Nolan lieten een schitterende en bloedstollend spannende partij zijn. Nolan won, maar Wessel liet wel even zien dat hij meer dan goed kan tafeltennissen. Sportieve pot ook, van begin tot eind.  De finale A was in hebt begin eveneens heel spannend, maar daarna vond ik dat Tim niet het niveau haalde dat ik laatst in de promotiewedstraad naar de hoofdklasse zag. Sjoerd daarentegen was zeer vast en snel. Zodoende werd Sjoerd clubkampioen.

De foto's staan sinds afgelopen nacht op de site :-).  Klik HIER!

Uitslagen:

De prijswinnaars van de verschillende sterkte niveau's op een rij.
Categorie A en VVV jeugdclubkampioen: SJOERD VADERS,  2. Tim Nijdam, 3. Nolan Schultz
Categorie B: 1. Femke Bulthuis, 2. Mark Coelman, 3. Job Verhoeven
Categorie C: 1. Marc Otten, 2. Matthew Huijbregts, 3. Zaviera Schild
Categorie D: 1. Milo de Boer, 2. Elwin de Prez, 3. Max Timmers
Categorie E: 1. Declan Kerger, 2. Rick Bakker, 3. Simon van der Wilt
Categorie F: 1. Floris Hendriks, 2. Renate Bakker, 3. Jesse Noordover.

Remco