Hallo beste leden,

Graag willen je jullie wat vragen stellen over de communicatie van VVV naar de leden en andersom.  Lees dus alsjeblieft verder!

Lise van Oostenrijk en Joost van Santen doen voor VVV een onderzoek naar het gebruik van communicatiemiddelen.  Denk aan: website, nieuwsbrief, prikborden, twitter, enz.

We hebben de laatste anderhalf jaar veel energie gestoken in een betere communicatie en als gevolg daarvan is de website stukken actiever, verschijnt er zeer geregeld een nieuwbrief (Floris!), hebben we een twitteraccount (@VVVtafeltennis) en zie je prachtige posters van Mandy en Mark.  Toch moet er meer in zitten.  Zo is de website wel mooi, maar niet erg interactief en met Facebook doen we eigenlijk niets, terwijl Facebook goed te gebruiken is om je naamsbekendheid te vergroten..

Vandaar dat onderzoek.

Lise en Joost doen dit in het kader van een stage van hun opleiding sport management.  Eén van de activiteiten is het stellen van een aantal vragen aan de leden. De resultaten worden gebruikt om te bekijken wat de voorkeuren zijn van de verschillende groepen leden: kijk je foto's op de site of misschien beter op Facebook. Lees je nieuwtjes in de nieuwsbrief of toch liever het prikbord?

We willen jullie namens Joost en Lise vragen om de vragenlijst te beantwoorden. Er zijn DRIE manieren:

1. Download dit MS-Word bestand (CLICK), vul de vragen in en mail het naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
  2. Print dit PDF-bestand (CLICK), druk het af, vul het in en leg het in de postbak op de bar bij VVV
  3. Pak bij VVV een afdruk van de lijst, vul die in en leg hem in de postbak.

We ontvangen jullie reactie graag uiterlijk zondag 9 juni!

Enorm bedankt namens Lise en Joost (maar eigenlijk namens alle leden want het is in het belang van de club!),

Remco

PS: de resultaten van het onderzoek komen natuurlijk beschikbaar voor iedereen die belangstelling heeft en ook andere clubs mogen er hun voordeel mee doen.