Hallo allemaal,

Afgelopen zaterdag 31 augustus 2013 stond VVV met een marktkraam op het cultureel festival om de naamsbekendheid van de vereniging te vergroten en om de belangstelling voor tafeltennis te wekken. We konden weer rekenen op een groot aantal vrijwilligers.

Ik durf de namen niet te noemen, want de kans dat ik er enkele mis, is groot. Wat telt is, dat de stand van VVV er zeer mooi uitzag en dat de club positief in beeld is gekomen. We hadden net de allernieuwste en zeer geslaagde folder ter beschikking. Mandy had daarvan het grafisch ontwerp gemaakt. En de vrijwilligers konden de nét geleverde nieuwe shirts aan!

We hopen natuurlijk dat deze activiteit tot aanwas van leden leidt.

Ik wil graag alle vrijwilligers bedanken voor hun inzet. Het enthousiasme, de vrolijke gezichten en de knalgele shirts zorgden samen voor een perfecte uitstraling van de vereniging!

De foto's, die HIER staan, geven een indruk van het evenement...

Remco