Hallo allemaal!

[ LET OP: als je een boekje vol hebt of als je niet meer gaat verkopen: leg je lotenboekje in het bakje bij VVV. Dan kunnen wij de loten alvast invoeren ]

Vorig jaar was de geheel nieuw opgezette Grote Clubactie een groot succes. We wisten als VVV meer dan 1100 euro op te halen en konden daardoor een prachtige nieuwe robot aanschaffen.

De editie van 2013 gaat deze week van start. Komende week (dus vanaf 9 september) gaat Margot de boekjes en brieven op de trainingen uitdelen. Vorig jaar had de jeugd een verpletterend aantal loten verkocht en enkele senioren hadden ook goed werk verricht. Toch moeten de senioren wel beter kunnen! Als je ook loten wilt gaan verkopen, kun je een verkoopboekje met begeleidende brief vinden in de postbakjes op de bar (die plaatsen we eind komende week). HIER kun je alvast de brief downloaden als je niet kunt wachten :-)

LET OP: je mag pas echt gaan verkopen op zaterdag 14 september!

VVV is weer enorm in opkomst: het ledenaantal stijgt (jeugd meer dan zeventig leden (!) en de competitieniveaus springen omhoog (1e klasse alweer bij de jeugd, dames en heren senioren zelfs 2e divisie...). De clubsfeer is stukken dynamischer geworden en binnenkort verwachten we de finale beslissing over de plaatsing van een prachtige glaswand (een meter of zes alleen maar glas) tussen De Batstee en de sportzaal.

Als die wand er komt (en de signalen in de politiek zijn erg positief), dan gaan we De Batstee meteen opknappen. Daar gaan we de leden ook bij betrekken voor ideeën en de opbrengst van de Clubactie kunnen we goed gebruiken voor allerlei leuke dingen, zoals discolichten.

In De Batstee komt een soort barometer te hangen, waarop je kunt volgen hoeveel loten er verkocht en geregistreerd zijn. Zo kun je zien hoe dicht we bij het record van 2012 zitten.  Uiterlijke inleverdatum: vrijdag 15 november (maar dan ook geen dag later :-))

Doen jullie allemaal weer enthousiast mee?

Dankjewel!  Remco