Beetje spin over spin oefenen? Chillen in De Batstee bij een muziekje, spelletje spelen, potje darten...?

Het KAN allemaal bij VVV.

Elke zondagmiddag zijn alle jeugdleden en jeugdige leden welkom voor de super-relaxte VVV VrijetijdsViering.

Van 12:00-16:00 uur hebben we de zaal om te spelen - er is géén trainer, maar je kunt gewoon vrij spelen. Wedstrijdjes mogen, maar hoeven niet.  En de Batstee is zelfs tot 17:00 uur open, Ga je thuis voor de buis? Hele middag spelletje op de computer spelen? Of wil je een echt leven en kom je bij je vrienden van VVV?  Die keuze is makkelijk.

We zien je!

Verzoekjes voor specifieke muziek: mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Dan kunnen we de muziek op de computer plaatsen en kan die muziek in De Batstee gedraaid worden.

Remco