Hallo aan alle bierliefhebbers (van 18 jaar en ouder natuurlijk),

Op zaterdagavond 19 oktober a.s. is er weer een bierproeverij in de Batstee van VVV. Georganiseerd door onze vaste bierexperts Nicole en René.
Voor deze avond hebben Nicole en René een thema bedacht: Bokbier.  Je kan op deze avond weer verschillende bokbiertjes proberen, met een vakbekwame uitleg van René over o.a. de smaak, het ontstaan ervan, waar het vandaan komt etc.

aanvang: De proeverij begint om 20.30 uur.
kosten:    De kosten bedragen 10,00 euro (te betalen op de avond zelf).
minimum leeftijd: Minimumleeftijdtijd deelname is 18 jaar. Het is voor leden en voor niet-leden.
inschrijven: Je moet je wel verplicht inschrijven. Dit kan t/m 16 oktober a.s. op het formulier in de kantine van de Batstee. Je kan ook even een mailtje sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Op 19 oktober speelt om 16.30 uur de Heren VVV 2 een thuiswedstrijd tegen Taverzo 3.
Dat is dus mooi te combineren. Toptafeltennis zien en daarna gezellig bier proeven. Ook dat is VVV!

Namens de seniorencommissie,
Nicole Ginder en Mark van 't Walderveen