Afgelopen zondag 6 oktober stond het Alexandria Open voor senioren op het programma. Voor Tim Nijdam een prima gelegenheid om op niveau senioren wedstrijden te spelen.  En dus vertrokken we om 8.00 uur richting Rotterdam om ons om 8.30 uur te melden bij de wedstrijdorganisatie samen met zus Rian die ook mee deed. Beiden hadden zich ingeschreven voor de C/D licenties.

Tim met het doel om zover mogelijk te komen in het toernooi en Rian om ervaring op te doen met het spelen van senioren-wedstrijden. Het bleek bij de C/D een 9 kamp te zijn. Om de halve finale te bereiken moest er bij de eerste 4 geëindigd worden. Dit lukte Tim in zijn laatste wedstrijd tegen een zeer lastige noppenspeler van Alexandria 12-10 in de vijfde.
In de halve finale won hij weer van deze speler, nu met 3-1. De finale verloor hij met 3-1 van een andere speler van Alexandria. Een mooie 2de plaats. Missie geslaagd.

Ook voor Rian verliep het toernooi prima. Ondanks dat ze al haar wedstrijden verloor (diverse in vijven) heeft ze de volwassen mannen in hetzelfde C/D toernooi flink laten zweten en niets cadeau gegeven.

Aan het einde van de dag reden we moe en voldaan terug naar Leidschendam

Tim/Rian en chauffeur Peter