Hallo allemaal,

De Grote Clubactie loopt erg goed. LET OP: Jullie kunnen tot maar liefst 15 november boekjes inleveren. Probeer dus nog wat lootjes te verkopen en lever alvast de boekjes in, waar je geen loten meer gaat bijschrijven.

Hoe ver zijn we intussen? Nou, da's nog ingewikkeld. Wij voeren alle verkochte loten in op de site van de Clubactie. Daarna gaat de Clubactie alle betalingen laten verwerken en pas als die gelukt zijn, kun je de loten officieel tellen. Helaas duurt de verwerking van de ingevulde loten al meer dan een week,

Officieel staan we nu op 224 goedgekeurde loten... Best leuk, maar... Wij hebben al ruim VIERHONDERD loten ingevoerd. We hopen dat al deze loten worden goedgekeurd.

Dan zouden we nog slechts 44 loten verwijderd zijn van de score van vorig jaar. Dat moeten we toch kunnen halen?

Nog even de schouders eronder, dan halen we een nieuw record :-)

Succes, Remco