Afgelopen zaterdag deden onze senioren-topteams goede zaken (zie mijn andere bericht).   Was zaterdag sportief al een succes, de clubsfeer was ook weer optimaal.  Sportieve sfeer, waarbij voor mooie ballen van de tegenstander even hard geklapt wordt als voor die van VVV-ers, er werd veel gelachen (maar serieus gespeeld) en in De Batstee was het perfect.

Er waren veel bezoekers, op een bepaald moment ruim 35 en velen bleven lang hangen. Een aantal mensen bleef een hapje eten: Mark, Ans en Ronald zetten bijvoorbeeld voor 5,50 euro een heerlijk schnitzelmenu voor, maar er is nog veel meer keus. Lekker napraten over de wedstrijden en de standen en die ene gemiste bal, drankje erbij en nergens viel een onvertogen woord.

Het werd voor sommigen diep nacht, de laatsten vertrokken pas tegen 04:00 uur.

HIER zie je wat foto's van deze leuke dag. Er komt ook steeds meer jeugd kijken. Niet alleen om de wedstrijden te zien, maar ook om deel te zijn van de gezelligheid. De competitie kent nog maar één thuiswestrijd en die is op 16-nov om 16:30.   Laat de kans niet lopen om mee te genieten en kom ook.   Vrijwel alle bestuursleden zijn er ook, dus als je nog goede ideeën hebt, kun je die meteen bespreken :-).

Groetjes en tot ziens!

Remco