IN MEMORIAM: Wim van Maanen (1937-2013)

Na een kort ziekbed overleed op 30 december 2013 Wim van Maanen. Hij werd op 6 januari 2014 gecremeerd.

Wim werd in 1990 lid van VVV na jaren bij ttv CeBuSta te hebben getafeltennist.  Samen met zijn echtgenote Hanny was hij een trouwe gebruiker van de dinsdagavonden bij VVV.  En tot 13 november jongstleden nam hij deel aan de NTTB competitie.

In zijn spel werd de persoon Wim zichtbaar: competitief, de wil tot winnen, een enorm rechtvaardigheidsgevoel en uiterst sportief.  Eerlijkheid boven alles.

De laatste jaren was Wim ook actief als vrijwilliger binnen VVV;  als doener was hij betrokken bij het materiaalonderhoud.

In Wim verliest VVV niet alleen een markant lid maar bovenal een lid die op een uiterst positieve manier met zijn sport en met VVV  omging.

Zijn echtgenote, kinderen en kleinkinderen wensen wij veel sterkte toe met het verwerken van dit enorme verlies.

Bestuur VVV.