Hallo!

Zondag 2 maart was het eerste indoor-minitennistoernooitje (tennis met een tafeltennisafzetting als net). 8 spelers hadden zich ingeschreven waardoor we een 8-kamp speelden. Je speelde tegen iedereen 1 keer een set tot 6 games.  De jongste leden vonden het niet erg om tegen de ouderen te spelen. Het was juist een mooie uitdaging om tegen spelers uit team 1 en 2 te mogen spelen.

Dennis, Job, Rick Bakker en Tim boden dapper weerstand maar uiteindelijk waren het toch de 'oudere' spelers die doorgingen naar de halve finales.
Paul moest tegen Nolan spelen en Rick Bierhuis ging het gevecht aan met Patrick.
Nolan verloor de wedstrijd op kracht en omdat hij zijn batje als een tafeltennisser vasthield. Dan kan je net niet genoeg kracht geven aan de bal.
Ná de wedstrijd is dat aan hem uitgelegd ;-)

Patrick worstelde met zijn service en zijn backhand en redde het daardoor niet tegen Rick.
En uiteindelijk waren het dus de 2 veteranen die het in de finale mochten uitvechten.
Hier was Rick de betere van de 2. De marathon-man was onvermoeibaar en serveerde een stuk beter.
Gefeliciteerd Rick!

30 Maart staat het voetbal toernooi op het programma. Inschrijflijsten hangen in de
kantine. Tot dan!

[er staat ook een bericht in het nieuws op de site, Remco]